layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, October 15, 2008

saat yang memboringkan..

Do you like this story?


hari tok 15 oct 2008... 9:59 pm .. EDWH TM.. di kerusi empuk aku..

sangatlah memboringkan.. sebab apa.. sebab aku kenak stay back kat ofis menyetelkan kerja yang diperlukan utk esok.. loading data.. boring .. boring .. boring... dah la esok kul 9, aku ada presentation dengan user... makin la aku tension... esok .. for sure telefon aku berdering2.. mailbox for sure la penuh.. mun data sik ready, sik complete, terpaksa la aku jadi operator tukang jawab telefon.. tukang goreng jawapan nak berik dengan user... pening.. pening...
yang paling tensionnya adalah .. keja aku & kwn aku dilambatkan oleh insan2 yang sepatutnya menyetelkan kerja daknya before aku & kawan ku blh proceed .. tauk2 ajak la script.. bukan blh salah sikit.. salah sikit habis semua data..
yang paling tensionnya lagik.. server lembap tahap dewa la.. pande berolah indah server.. makin la melambatkan kerja kamek duak.. apalah nasib..
dahla boring menunggu sampe aku boleh berblog..
polisi kerja aku.. no stay back.. no after 5 pun work.. keja must be setel before 530.. heheheh.. time management la kononnya...
aku geram n tension dengan benda nama data loading tok...
kawan aku yang pendiam kat sebelah tok pun pande ngerepak juak dah...
ya ertinya dah tahap boring gilak dah ya....
tapi apa nak buat.. dah keja.. buat jak la..

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.