layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, November 19, 2008

malam khamis yang bosan ....

Do you like this story?

hmm..

aok lah.. last nite aku baruk habis baca novel yang baruk aku beli last week.. novel TERNYATA CINTA by DAMYA HANNA..
daripada pembacaan aku.. cita tok compare dengan cita SELAGI ADA DIA.. jalan cita nya cam lebih kurang jak.. maklumlah novel.. mesti ada tempias sikit.. daripada duak-duak cita tok... kedua2nya berkisah tentang seorang perempuan dengan dua lelaki.. kakya duak2 perempuan dalam duak2 buku cita tok suka berangan.. kadang2 aku rsa cam baca buku yang sama jak.. kakya dalam both buku cita tok ada cita pasal kenak buang keluarga...
molah summary la pulak aku tok.. teringat indah ngan cikgu hajar ngajar aku bm lok.. molah ringkasan karangan...
sambung balit.. kira mun compare duak2 buku cita tok.. aku prefer buku SELAGI ADA DIA la.. jalan cita nya best sikit la compare to TERNYATA CINTA..
anyway kitak orang baca la sendirik..

********************************************


PENGALAMAN mengajar erti kedewasaan. Begitulah ibarat hidup Qasdina, tonggak harapan keluarganya. Dalam meniti usia remaja, dia bagaimanapun tidak dapat menolak hakikat yang dia juga punya cita-cita untuk digapai. Namun, demi adik-adik yang masih bersekolah dan ayah yang dibebani hutang, impian itu terpaksa dilupakan buat sementara waktu. Dia sebaliknya kini punya misi yang tersendiri! Memburu lelaki kaya!

ZARIEL - Lelaki pertama yang berjaya mencuri perhatian. Kacak, mewah dan romantis! Itu ciri-ciri kesempurnaan yang perlu ada pada lelaki idamannya. Tetapi Zariel tidak seperti yang disangkakan. Lelaki itu terlalu ego sehingga menjengkelkan hati nuraninya.

IQRAM - Kehadiran lelaki ini kerap kali mengganggu emosi. Qasdina jadi rimas sendiri! Tiada langsung kriteria lelaki pujaannya, namun peribadi Iqram yang penuh rahsia dan kesederhanaan sifatnya berjaya meruntun hati si gadis.

Ternyata, cinta itu terlalu indah. Namun, dia juga sedar hanya kejayaan menggapai cita-cita bakal melengkapkan kehidupannya. Jadi, mampukah dia mengorbankan impiannya demi cinta? Ikutkan hati, dia ingin memiliki kedua-duanya sekali! Dan dia tahu yang dia berhak kerana kebahagiaan itu adalah milik setiap insan. Cuma yang pasti, ketentuan ILAHI tetap membatasi segala.

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.