layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Tuesday, October 28, 2008

pagi isnin di minggu terakhir di bulan oktober..

Do you like this story?

hehehe.. tajuk post.. sik tahan.. macam lagu dewa jak.. perempuan tercantik di negeriku indonesia.. sepanjang-panjang alam tajuk.. heheh..

hari tok sekda keja gilak.. sik la busy gilak .. cam besa jak.. lagipun bos aku urgent leave.. bos kepada bos aku pun g training kat penang.. so apa gik la mk orang.. hehehe suk la sikit.. mun sik bos aku suka nak duduk2 kat tempat aku molah keja.. bos aku tok suka berdiskus orang nya.. kadang2 angol juak.. tapi kadang2 bagus juak.. banyak benda boleh belaja dari nya.. lagipun nya nang nyuruh mk orang belaja cepat2 .. macam belaja sifir..

tadik sebenarnya banyak nak ku padah.. tiba2 aku terputus idea jak.. ada benda menggangu fikiran aku.. telefon bunyi kali .. yalah ilang idea jap..

jap gik mk orang ada jamuan hari raya utk Group IT kat tingkat 50.. so dapat la makan free hari tok... tapi mesti rami orang.. tapi sik la serami time jamuan raya utk TM.. nang berpusu2 jak orang nak makan.. aku malas nk join.. lebih senang balit umah .. yang penting balit umah awal.. hehe.. ya cita jamuan hari jumaat ya tek...

pastok la aku sambung gik.. telefon aku ndak alah2 berbunyi.. lagipun aku nak g jamuan raya lok.. heheeh

2 comments:

  1. bukan hari isnin la sayang..pagi selasa..hehehhe..sayang tok juak..hari pn dh lupak..

    ReplyDelete
  2. heheh... yalah.. baruk perasan juak.. dah terpk.. p malas indah nak tukar..
    heheh.. perasan juak tek.. heheeheh

    ReplyDelete

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.