layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Monday, October 27, 2008

malam deepavali 2008

Do you like this story?

27 oktober 2008.. tajuk pun malam deepavali.. macam celebrate deepavali jak..
aku cam besa.. masih berada dalam bilit gelap aku.. depan laptop aku.. tengah ber-blog.. aku pun heran sebenarnya ngan dirik aku pun.. sejak bila aku pande berblog pun aku sik tauk... saja jak nak meluah apa yang sik di luah.. kadang2 salu ngerepak kedirik jak.. berpk sorang dirik.. ada blog ada juak tempat k krepak.. hahahah
hmm.. apa aku nak cerita .. aok la.. last 2 weekends, weekends yang hubby aku dah balit ke negara pekerjaan nya.. aku baca buku cerita.. lamak juak dh sik baca novel.. tok baruk aku ada baca novel agik.. aku bukan apa.. aku tok jenis malas beli novel.. baca suka jak la.. novel tok aku beli time mek duak tunang ku pegi kede buku kat mid valley.. nya pun bli a few novels n magazine k nya mbak balit.. aku pun beli la sigek novel tok tajuk nya SELAGI ADA DIA by AISYA SOFEA..
actually aku nak beli buku sigek ya ternyata cinta ka ternyata dia by damya hanna, tapi buku ya tinggal sigek jak di temu ku.. ya pun dah berbuka dari plastik.. so sik jadi la aku beli buku ya tek..
ok.. back to story .. last 2 week aku baca la novel SELAGI ADA DIA tok tek.. quite intresting book.. sebab apa la aku madah best.. hehhe.. aku tok jenis cry cry baby sikit.. dalam aku baca2 novel tok aku pande nangis indah.. lawak ada jak.. nasib kawan aku dah tido time ya.. tersot2 la aku baca buku ya tek.. nang berjure-jure jak air mata aku kuar.. aku pun sik tauk kenak la sedih gilak baca buku ya.. heheh.. tauk ajak la aku tok.. sensitif tahap gaban..
kira feeling la aku baca buku cita ya tek... penuh emosi.. hehehehhe ..
dalam cita tok aku ingat ada sigek benda penulis ya padah.. yang aku rasa very close to me..
hmm.. ya la cita aku baca novel ya tek.. kelak aku nak g kede buku agik nak carik buku cita damya hanna ya tek..

************************************************


PERTEMUAN tanpa dirancang telah membuka pintu hati Arianni untuk mengenal erti cinta. Apatah lagi, lelaki itu berjanji menjadikan dia sebahagian hidupnya, berjanji bahawa segalanya mampu ditangani dan berjanji akan mempertahankan cinta mereka.

Namun, kasih yang disulam, janji yang dimaterai terlerai akhirnya bila terbongkar satu rahsia yang tidak terduga. Sebagai wanita bermaruah, Arianni nekad menoktahkan segala impian. Cinta pertamanya harus dibuang jauh daripada kotak ingatan. Lelaki itu bukan untuknya.

Tahun berlalu... hadirlah lelaki baru dalam hidupnya. Sayangnya, pintu hati dia masih tertutup rapat. Rasa terluka itu masih ada. Baginya, cinta kedua tidak membawa sebarang makna; tiada keikhlasan, tiada kejujuran. Lalu bagaimana? Selama manakah lagi harus dia tunggu untuk mengecap nikmat kebahagiaan? Terlalu memilihkah dia?

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.