layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Sunday, June 15, 2008

upacara menyarung cincin

Do you like this story?


upacara menyarung cincin...
dis moment.. nervous sangat..
nasib baik la my future sister in law ni, senior aku masa sekolah dulu... takde la aku neves sangat.
boleh plak dia tanya aku.. dah sedia ke belum.. aku senyum simpul je la.. maklum la kontrol ayu.. takut plak nanti kalau tak kontrol, ketawa terbahak2 kat situ.. dah la kat tengah2 orang ramai.. malu i .. hehehe.. nasib baik2 kawan2 penyangak aku takde dekat2 situ, kalo tidak maunya kena usik.. diorang tu bukan boleh percaya sangat.. heheheh..
time my future sis in law ni sarungkan cincin.. aku ingat kan tangan aku yang terketar2.. rupanya tangan dia yang lagi terketar2.. dia yang neves nak sarungkan cincin ke jari aku..
nasib baik la aku dapat kontrol kenevesan aku tu.. takder la tangan terketar2..

alhamdulillah.. ahernya selesai jugak la upacara menyarung cincin.. walaupun neves tapi perasaan bersyukur dan gembira time tu, tak dapat nak di bayangkan dengan kata2..

tapi yang aku tension plak... kena tunggu plak kat tengah2 orang ramai tu.. terpaksa la sekali lagi aku kontrol ayunya.. dengan duduk bersimpuh ala2 perempuan melayu terakhir gitu... lepas tu rasa macam artis plak.. mana taknya.. kiri kanan flash camera tak berhenti2.. konon2nya tangkap gambar aku la tu.. nasib baik takder orang temuramah.. kalo ada blh jugak aku bagi komen kat situ ... heheh..
alhamdulillah.. ahernya tanggal 25 mei 2008, aku sah jadi tunangan masterJi Alif ...

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.