layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Tuesday, June 17, 2008

rombongan

Do you like this story?


rombongan dari masterJi Alif..
heheh.. tok versi bahasa swk gik.. kepak nyawa ku nak tulis kelaka malaya sitok..
yang baju ijo ya, uncle saini aku, abang tua bapak aku merangkap orang tukang tunjuk jalan la tek.. sapa2 yang kenal dick waktu shoaw dolok.. tok la bapak dick..
heheh.. yang baju biru ya.. ketua rombongan masterJi Alif merangkap bakal nenek aku.. hehehh

toklah rombongan dari sidak lelaki..
rami la dak bakal bala2 aku yang datang..
makcik pakcik adik kakak abang kazen mazen....
semua ada la... cuma aku gik belum cam semua orang...
gik dalam proses merapeh dirik kata orang...

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.