layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Thursday, May 19, 2011

demam o demam.. keja o keja....

Do you like this story?

semalam saya cuti sebab marissa demam.. ni first time marissa demam.. selalu marissa kena flu or batuk.. tapi bangun pagi-pagi cuti hari wesak rasa kepala marissa panas sangat.. nasib baik la marissa jenis yang tak meragam. so siap-siap bawak marissa g klinik panel kat bukit jelutong. doktor bagi ubat demam then advise kalau demam tak kebah dalam 2 hari kena datang balik.

muka lemah takder mood menempek dengan daddy dier..
so semalam kena la bercuti nak bagi marissa betul-betul cool down. saya pulak mengambil kesempatan bercuti iron baju untuk stok berminggu-minggu... penat wei.. nasib baik saya berjaya menghabiskan 99% baju untuk  di iron.. baru puas hati saya.. sebab dah berapa minggu saya skip mengiron.. tension jer tengok baju bergantung tak iron-iron lagi.. saya rasa semua orang mesti setuju dengan saya.. kalau jadi perempuan ni mesti tak boleh nak duduk diam ada jer keja yang NAK di buat dan yang PERLU dibuat. tapi nak buat macam mana.. dah lumrah alam.. datang keje hari ni pun menghadap masalah jer.. penat memikirkan masalah users yang tak setle2 nih.. adush.. rasa cam muak jer tengok email melambak2 yang meraung-raung mintak di baca.. nasib baik balik rumah tengok muka marissa.. takder la penat nak pikir masalah kat ofis..
hari sabtu ni marissa turn to 6 months.. marissa dah ada gigi.. dan dah boleh merangkak dengan laju.. hihihi..
nanti kita update cerita marissa 6 bulan.
nak balik dah..

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.