layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Monday, November 24, 2008

november madness ..

Do you like this story?

to be continued... unfinished business...

sambung balit cita yang sik abis tok.. baruk ada peluang utk aku update blog aku..

minggu tok kira minggu terakhir bulan oktober..
so pagi morning aku ingat blh la rilek.. sebab cam sekda ja layak bos aku nak masok ofis.. hehe.. ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan renyai2 di tengahari... dalam kul 11 camya ada bos aku muncul... nya sebenarnya cuti... tapi bos aku tok nang kira workaholic juak la .. datang la juak nya ke ofis kejap.. ada la urusan nya kali..
so.. sebenarnya banyak juak benda yang aku nak bincang ngannya tentang isu2 application mk orang.. besalah tengah bulan.. minggu masalah.. jadi slow2 aku agak meja nya update pasal2 isu2 yang memenuhkan inbox aku... nak mintak feedback so blh la aku ambik action yang sepatutnya.. tap tup tap tup.. nya madah aku.. i nak jumpa korang bertiga la.. i nak discuss sikit pasal upcoming activity n ehancement yang perlu kita buat.. ya ayat bos aku la ya..

so aku n colleagues aku duak orang gik.. masuk la bilit meeting...
diskus punya diskuss.. dah habis penuh glassboard di contengnya.. termasuk la memenuhkan isi notebook kamek orang.. ingatkan nak berenti.. rupa2nya cerita tek belum habis sampe sia ajak.. banyak gik sambungan nya.. kawan aku dah nulis atas kertas dah madah lapar.. ne ndak la.. jam dah kul 1.30 .. nya cam sekda rupa nak berenti jak... makin panjang loyar gik ada.. nasibla aku posa hari ya... sikdalh tension gilak nunggu nya habis kelaka nak makan... bayangkan dari kul 1130 nya bincang ngan mk 3 jak .. kul 2 baruk nya pande berenti .. ya pun nya nangga muka mk orang dah lemah kali.. heheh.. ya pun sebab nya nak balit juak... jadi 2 orang kawan ku tok pun berebut2 turun cafe beli lunch... mun sik berebut2 kelak kenak tunggah gik.. yalah nya duak berjalan kedak belangkas jak...

so .. di antara isi2 diskusi kamek orang adalah mengupdate tugas setiap orang.. sapa yang handle activity ne.. sapa yang jadi backup member2.. semua orang nang sik pat relax.. dah la kamek 3 jak yang kenak polah semua aktiviti.. kamek 3 juak la back up.. penuh la buku aktiviti kamek 3.. sepanjang bulan november nang banyak aktiviti concurrent.. sampe sik tauk dah nok ne yang priority.. due date bertimpa2 jak.. timeline nang iboh padah gik la... nang sekda gap lansung.. aku rasa la unit mk orang la unit yang sebusy2 unit... arumbulak nang sik dapat bernafas.. tapi at the same time kamek orang pun banyak belaja macam2.. yalah hidup di dunia projek...
aok la.. cita balit pasal hari isnin ya tek.. actually petang isnin ya ada request training dari user mk orang.. salunya bos aku yang berik training especially on the manager level.. actually user yang request tok pun dah penah g training n daknya nang quite familiar juak ngan appllication yang daknya pake ya.. tapi user mk orang tok nang suka nak bermanjak2 ngan kamek orang.. maok kamek orang juak pegi... bos aku terpaksa balit sebab nang nya cuti pun .. n nya nak ambik anak nya habis exam spm.. jadi.. heheh... aku tauk .. aku la yang jadi mangsa utk train user ya.. dahla aku posa.. kenak kelaka banyak2 gik ya.. kenak berjalan gik pegi menara sebelah ya.. makin la haus tekak aku tok.. leka melayan kerenah user yang manja2 tok pun sekian juak.. hai hai... what ever la..

yalah cita november madness tek..

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.