layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, November 19, 2008

keja update tarikh kawen...

Do you like this story?

ha... assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh...

boringnya malam tok..

aoklah.. petang tadik aku dapat msg dari kwan aku merangkap bakal cousin aku.. nya berik msg jemputan kawen one of schoolmate aku dolok.. kawan satu sekolah satu batch aku..
dah dikumpul2 banyak nembiak sekolah aku yang kawen tahun tok.. tarikh pun sama jak... ada gik yang latest update tentang wedding kawan aku yang belum aku tauk tok.. keja aku update wedding and engagement date kawan2 aku kat peristiwa menarik tahun tok...
wah wah... rami dah rupanya kawan2 aku membuka cita baru dalam hidup sidak..
aku.. bila ooo.. akan datang...

kepada kawan2 aku yang akan kawen.. terutamanya dalam masa terdekat tok.. aku ucapkan tahniah.. semoga berbahagia dunia dan akhirat... amin..

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.