layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Monday, August 1, 2011

Salam 1 Ramadhan

Do you like this story?

Alhamdulillah.. kita dipertemukan sekali lagi dengan 1 Ramadhan.
terasa cepat masa berlalu..sedar tak sedar dah Ramadhan balik.
teringat Ramadhan yang lepas, waktu tu tengah sarat mengandung.. Alhamdulillah puasa saya tamat.
tahun ni belum tahu lagi entah tamat atau tidak. harap-harap tamat jugak la yer.
Sempena Ramadhan yang mulia ini, di harap kita dapat memperbaiki diri kita sendiri.. membanyakkan amalan & sedekah.. tolong menolong sesama umat. kita tidak tahu ketentuan yang diberi oleh Allah kepada kita. entah-entah ini Ramadhan kita yang terakhir bersama orang tersayang.
oleh itu hargailah orang yang anda sayangi kerana kita tidak tahu bila ajal akan menjemput kita. dan jangan lupa banyakkanlah amalan kepada Allah, berbuat baik kepada jiran tetangga dan kawan-kawan, berbuat baik kepada semua umat manusia & hamba Allah.

itu sahaja pesanan khidmat masyarakat daripada saya hari ni.

bagi ibu-ibu yang ingin kekal bertenaga, kekal terhidrasi dapatkan SHAKLEE PERFORMANCE DRINK anda hari ini di http://almarivitamin.blogspot.com @ email kepada saya di ladysuerauf@gmail.com

Perfomance Drink (PD)

 boleh juga top up Energizing Soy Protein untuk kesihatan prostat & payudara, membaiki tisu badan.
Sangat sesuai utk breastfeed mommy.. blh digunakan sebagai milk booster.. mengandungi protein kacang soya yang boleh menyihatkan jantung.

Energizing Soy Protein (ESP)
tunggu apa lagi.. dapatkan ESP atau PD daripada saya hari ni. dijamin harga istimewa.

***p/s ibu menyusu & mengepam - kedua-dua produk ini sangat recommended untuk memastikan anda tidak dehidrasi selepas mengepam dan memastikan bekalan susu maintain (insyAllah).

dapatkan stok anda hari ini di http://almarivitamin.blogspot.com @ email kepada saya di ladysuerauf@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.