layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Thursday, January 28, 2010

What happen to me in this week!!!!

Do you like this story?

well.. morning everyone..

kembali ke tempat asal ku... hehheheh

past 3 days.. memang sangat busy.. blog aku sendiri pun aku tak sempat nak tengok, apatah lagi nak singgah-singgah di blog lain.. baru hari ni  baru nak menyempat update dan membaca cerita-cerita menarik yang dah aku tertinggal...
actually, pada ketika ini pun.. (cherrrr ayaaat...) otak aku macam freeze jer... beku.. tak boleh nak fikir lebih lebih .. dalam otak ni sekarang terlalu banyak benda yang bersangkut paut dengan pekerjaan...
yang aku risaukan sebenarnya.. next week aku nak cuti 5 hari sebab mak aku nak datang sini, bila parents kita nak datang jadi we have to entertain them rite?.. di jadikan kisah nya pulak.. aku tak boleh nak bercuti dengan tenang disebabkan kekangan pekerjaan.. nak cuti dengan rasa yang serba salah adalah perkara yang tidak menyeronokkan sama sekali...
oleh kerana 3 hari lepas aku dan project team yang lain sibuk buat UAT, jadi selepas UAT kita kena ada UAT Fixes & Retest.. aduh.. pening nya kepala... macam mana nak cuti macam ni.. parents aku pulak dah tak boleh nak tunda flight dia orang.. so sekarang ni aku hanya dapat berkata.. cuti jer lah.. nak buat macam mana... buat kerja remote dari rumah la nampaknya..

so next week, me and husband together with my parents akan berkelana ke PULAU PINANG.. 2 days trip macam tu..
penang here i come.. walaupun hati & perasaan tak tenang..
nak beli fridge magnet banyak-banyak.. hua hua hua..
nak pergi hard rock cafe penang...
nak makan rojak penang..

so siapa ada suggestion, kat penang apa yang best yer ????

*** jap.. before tu aku nak citer jugak.. hari isnin lepas me and husband jumpa kawan lama kita orang satu kelas.. lama jugak la tak jumpa budak ni.. lepas habis sekolah memang dah tak jumpa dah... nama dia saiful aiee.. dulu kitorang 1 kelas form 4 & forn 5. husband aku dengan dia pulak dari form 1 sampai form 5 satu kelas.. jadi bila dah jumpa tu mula lah nak mengimbau kenangan waktu sekolah dulu.. best jugak kan.. rindu masa sekolah... nanti nak buat entry masa sekolah lu.. tunggu ada masa yang best sikit nak share k...

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.