layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, August 11, 2010

yeay.. yeay.. syabas kepada saya

Do you like this story?

alhamdulillah... hari ini 1 ramadhan 1413..
saya berjaya menamatkan puasa saya.. walaupun kadang-kadang rasa macam perut memanggil-manggil untuk di isi tetapi saya mampu bertahan.. tapi hari ini saya cuti... jadi kalau lapar boleh tidur sekejap.. boleh baring-baring..
tak tahu esok macam mana.. mampu ke tidak untuk berpuasa.. harap-harap mampu..
sebab esok kat ofis sejuk... kalau lapar nak baring macam mana.. takkan nak lepak kat surau baring-baring.. huhuhuhu..
saya harap saya dapat menamatkan puasa untuk 1 bulan ramadhan kali ini..
lama dah tak tamat puasa.. kalau tamat puasa tahun ni syok jugak... hehehhehe

sempena bulan ramadhan ni kan.. mesti ramai yang nak congak-congak nak berbukak kat mana.. mesti ada terfikir nak bukak kat hotel-hotel ke.. tak pun dapat baucer berbuka puasa dari mana-mana hotel..
so di sini saya nak share senarai hotel yang mempunyai sijil halal dari jakim..
yer la.. kadang-kadang kita ni terlalai seketika.. dengar jer buffet ramadhan.. mesti kita ingat benda tu dah halal.. tapi tak semestinya... so boleh bukak website ni SENARAI HOTEL YANG MEMPUNYAI SIJIL HALAL SAH
and survey-survey la senarai hotel yang korang nak pegi untuk berbuka nanti...


ok la .. itu ajer...

SALAM RAMADHAN DARI SAYA...

pomot lagi : http://ladysue-blogshoppe.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.