layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, April 28, 2010

Novel Cinta Kau & Aku - Siti Rosmizah

Do you like this story?


last week, baca novel Cinta Kau & Aku by Siti Rosmizah. at first aku beli buku ni sebab lama dah tak baca novel lepas tu tak tau nak cari novel apa yang best. so g mph bookstore cari la buku top seller.. nampak novel ni is one of top seller novel... jadi try la beli... kalau baca sinopsis dia nothing yang extraordinary atau wow factor yang membuatkan aku dying to read.. tapi bila dah start baca tak boleh lepas... kalau aku stop baca buku ni rasa macam ada medan magnet yang menarik-narik aku supaya habiskan membaca buku cerita ini..
jalan cerita dia simple tapi menarik.. lawak .. dan ada unsur-unsur kekeluargaan yang boleh membuatkan kita menitis air mata..
buku ni bukan sahaja untuk golongan wanita tetapi amat sesuai sekali di baca oleh golongan lelaki, kerana banyak dalam novel ini mengisahkan tentang hubungan suami isteri, kepercayaan & keharmonian rumah tangga.. pendek kata nya tak rugi la kalau beli novel ni... sesuaaaaiiii..

beli la ya..

pada siapa yang nak baca sinopsis dia, kat bawah ni ada sinopsis nya. sila la baca.. kalau tak puas hati pergi beli novel ni...


"Apa jadi driver? Hei Risya, dah tak ada jawatan lain ke kat tempat kerja Milah tu sampaikan jawatan driver pun kau terima? Dah-dah, balik kampung aje. Tolong mak kat warung lagi bagus. Apa, kau ingat, kau tu jantan ke. Nak jadi driver", marah Mak Timah.
"Kalau saya katakan saya tak kisah untuk memperisterikan awak? Dan saya juga sebenarnya sudah mula menyukai awak, adakah awak akan berubah fikiran dan menerima saya?" soal Farish Hakimi dengan wajah serius.
"Sayang, dari hati yang tulus abang nak beritahu sayang yang abang sungguh bahagia dapat menjadi suami sayang. Abang harap, Risya boleh terima abang dalam hidup Risya. Percayalah, abang ikhlas mengambil Risya sebagai isteri abang."
Sebaik sahaja kaki Farish Hakimi hendak melangkah masuk ke balai berlepas, dia dikejutkan dengan suara yang amat dikenalinya. Suara yang sememangnya amat disayangi, suara yang menyebabkan dia ketawa, suara yang menjadikan hidupnya ceria, suara yang sentiasa berbisik manja di telinganya. Tidak, dia tidak perlu untuk mendengar suara itu lagi. Bukankah suara itu yang telah merobek hatinya? Bukankah suara itu yang telah meragut kepercayaannya?

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.