layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga

Wednesday, December 10, 2008

chori chori.. chupke chupke...

Do you like this story?

hahhaha... tajuk sik tahan.. maksud nya senyap senyap...

hah.. kenak la tajuk ya.. sebab aku update blog senyap2.. heheheh.... lagipun ada desakan utk aku update blog aku.. hahahha... padahal nya sik faham pun mun nak baca... tapi nak baca juak...

cita kali tok adalah cita utk seminggu yang lepas sehinggalah ke hari tok..
ok kita start dari minggu terakhir bulan november..
last 2 week, 29 nov.. aku g kawen cousin aku.. nya nikah ngan orang kedah.. tapi kawen kat subang.. so oleh kerana aku diam kat kl, jadi wajibla bagi aku meramikan bala2 aku yang sik berapa nak rami datang dari kch.. so bila aku datang bertambah la seorang gik rombongan mk orang... sepatutnya malam ya aku dah perlu berambeh ke rumah pengantin tapi disebabkan oleh sebab musabab yang tidak dapat dielakkan so terpaksa la aku bangun awal pagi sabtu ya demi pegi kenduri kawen kazen aku.. melepas peluang aku nak nangga orang berami nikah... hehheeh
so.. one whole day ya sampe ke malam aku lepak ngan family aku yang datang dari kch.. lagipun yang rami datang pompuan.. so senang la lagik nak beloya..
dijadikan cerita.. sidak kazen mazen aunty2 aku tok nak turun ke kl shopping... pompuan la katakan... so kamek orang berami2 turun ke kl.. n suma la menumpang di rumah aku yang sik berapa ya.. kesian sidak nya.. nasib semalam jak...
30 nov.. sepatutnya aku g pengilan nikah alem kat seremban... berminggu2 dah aku plan na g nikah kawan aku nama alem tok.. dah berjanji ngan member2 ku nak nyerang rumah alem.. tapi akhernya rancangan aku tinggal rancangan.. melepas semua peluang aku nak nangga pengantin baru alem.. nak nangga bakal orang rumah jenal.. nak nangga yot lepas kawen.. semua melepas.. kecewa benar2 aku sik pat pegi.. tapi apa blh buat .. ada benda yang lebih menuntut perhatian aku.. yang penting aku doakan alem bahagia dengan isterinya dunia akhirat..
1st week december.. sekda apa2 yang happening gilak.. selain daripada orang sibuk nak complete tugas masing2 memandangkan rami nak bercuti panjang... maklumlah hujung tahun..

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.