layari Almari Vitamin utk pelbagai lagi vitamin untuk kegunaan seisi keluarga
Showing posts with label shaklee. Show all posts
Showing posts with label shaklee. Show all posts

Monday, August 1, 2011

Salam 1 Ramadhan

Do you like this story?

Alhamdulillah.. kita dipertemukan sekali lagi dengan 1 Ramadhan.
terasa cepat masa berlalu..sedar tak sedar dah Ramadhan balik.
teringat Ramadhan yang lepas, waktu tu tengah sarat mengandung.. Alhamdulillah puasa saya tamat.
tahun ni belum tahu lagi entah tamat atau tidak. harap-harap tamat jugak la yer.
Sempena Ramadhan yang mulia ini, di harap kita dapat memperbaiki diri kita sendiri.. membanyakkan amalan & sedekah.. tolong menolong sesama umat. kita tidak tahu ketentuan yang diberi oleh Allah kepada kita. entah-entah ini Ramadhan kita yang terakhir bersama orang tersayang.
oleh itu hargailah orang yang anda sayangi kerana kita tidak tahu bila ajal akan menjemput kita. dan jangan lupa banyakkanlah amalan kepada Allah, berbuat baik kepada jiran tetangga dan kawan-kawan, berbuat baik kepada semua umat manusia & hamba Allah.

itu sahaja pesanan khidmat masyarakat daripada saya hari ni.

bagi ibu-ibu yang ingin kekal bertenaga, kekal terhidrasi dapatkan SHAKLEE PERFORMANCE DRINK anda hari ini di http://almarivitamin.blogspot.com @ email kepada saya di ladysuerauf@gmail.com

Perfomance Drink (PD)

 boleh juga top up Energizing Soy Protein untuk kesihatan prostat & payudara, membaiki tisu badan.
Sangat sesuai utk breastfeed mommy.. blh digunakan sebagai milk booster.. mengandungi protein kacang soya yang boleh menyihatkan jantung.

Energizing Soy Protein (ESP)
tunggu apa lagi.. dapatkan ESP atau PD daripada saya hari ni. dijamin harga istimewa.

***p/s ibu menyusu & mengepam - kedua-dua produk ini sangat recommended untuk memastikan anda tidak dehidrasi selepas mengepam dan memastikan bekalan susu maintain (insyAllah).

dapatkan stok anda hari ini di http://almarivitamin.blogspot.com @ email kepada saya di ladysuerauf@gmail.com

Monday, July 25, 2011

8 months suda.. marissa.. mama .. daddy & semesta...

Do you like this story?

weehuu... marissa is 8 months old..
berat dalam 8.05 kg.. gigi ketiga marissa sudah menunjukkan dirinya.. quite funny.. sebab marissa dah tumbuh 2 gigi di bawah.. and suddenly keluar gigi ketiga sorang2 jer.. mesti nampak cam pelik sebab gigi atas ada satu jer.. lepas tu gigi bawah ada 2..
semalam.. kami 3 beranak having fun untuk sessi outdoor kami bersama jejaripictures. thanks to munzir my frens yang sudi melayan kerenah kami 3 beranak.. wakakakkaka... tak sabar nak tunggu marissa pandai jalan plak utk next outdoor session.. nasib baik marissa tak meragam walaupun tengah batuk & selsema..
so di sini saya share sikit-sikit aktiviti kami semalam.. hehehehehhe... i like.. thanks jejaripictures. google jejaripictures utk servis photography..












yesterday was fun.. terlalu banyak gambar yang nak dikongsikan.. hehehhehehe itu sahaja setakat ini..


oh ya.. ada promotion untuk hot momma semua.. baik yang menyusukan baby ataupun tidak...

lawati ALMARI VITAMIN untuk promosi istimewa...

Tuesday, June 21, 2011

supplement.. shaklee.. breastfeeding set

Do you like this story?

a friend of mine suggested me to take this supplement.. benda yang baik harus dikongsi bersama..
product shaklee.. di samping untuk kesihatan tubuh badan - sangat sesuai juga untuk breastfeed mommies..
dijual dalam bentuk trial pack - memudahkan kita untuk membeli dan boleh di bawa ke mana-mana sahaja..

di dalam trial pack set breastfeeding ni terdapat 4 vitamin utama iaitu vitamin b complex, alfafa, vitalea & vitamin c.


boleh baca review lebih lanjut tentang supplemen ini di http://vitaminsemulajadi.com/

sekarang ni dah masuk 3 minggu saya try supplemen ni.. so far ok.. alhamdulillah..
sebelum ni saya memang ada ambil vitamin b complex, vitamin c & spirulina tetapi jenama lain..
tapi kalau compare tu shaklee ni dalam masa seminggu perubahan ketara yang paling saya nampak adalah saya dah kurang bersin / selsema di pagi hari.. ekzema marissa pun dah semakin berkurangan..
salah satu sebab selain daripada manfaat vitamin tu sendiri kelebihan dia adalah packaging kot..
mungkin dengar cam lawak jer kan.. tapi sebab dia dah pack siap2 dalam trial pack jadi kita pun macam lebih berdisiplin nak makan..
selain tu perubahan ketara yang lain adalah susu saya lebih pekat dan berwarna krim sedikit berbanding biasa

susu perahan ketika saya tidak mengambil supplemen shaklee
the difference...
itu sahaja yang saya boleh kongsikan.. kesan mungkin berbeza mengikut tubuh badan masing-masing.. mengikut info dr pn lyna.. sesetengah orang mungkin akan mengalami healing crisis seperti sakit kepala, sakit pinggang dan sebagainya di awal pengambilan supplemen ni..
tapi no harm untuk mencuba kan.. lagipun ia adalah makanan tambahan..
boleh baca review/manfaat tentang product shaklee  ini di dalam link yang saya beri di atas..

berminat dengan produk ni.. boleh juga dapatkan daripada saya.. just email me @ comment je di bawah post ni.. 

sharing is CARING... ('',)
Share

Widgets

March's people

Attractive personality. sexy. Affectionate. Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.